"Inget vatten. Vilket u-landsproblem"

Vattenlöst här i K-town och min syster har bästa statusuppdateringen på länge på FB.
.
Annars gillar jag bilden nedan. Nu är det tyvärr inte helt sant i mitt fall men emellanåt.
.
På tal om helt andra saker sprang jag och Em Göteborgsvarvet igår. Syster kunde tyvärr inte vara med då hon har skadat sitt knä. Det blev inte riktigt samma utan henne.
Men intet ont om min sambo, hon är en utmärkt löparpartner hon också. Vi tog oss runt på 2.13, det är en liten besvikelse då vi satsade på 2.10 men vi är relativt nöjda. Banan var mycket backigare än vad vi är vana vid och sen så är det alltid lite meckigt med så mycket folk som springer ivägen hela tiden. Själv sprang jag aldrig i vägen för någon...
Men min vana trogen så är jag aldrig riktigt nöjd. Å ena sidan så betvivlar jag starkt att jag kunnat springa mycket snabbare igår men å andra sidan så var jag inte särskilt trött efteråt. Inte så trött som efter maratonet. Så nu längtar jag till nästa års maraton istället. Då ska jag springa jättesnabbt och sen kanske jag kan vara nöjd en stund.
.
Eller om jag gör en Iron man. Då, då lovar jag att vara nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0