Lite bättre

Igår eftermiddag/kväll höll jag nästan på att avlida. Det blev inget gjort alls förutom att jag låg i sängen och hade ångest. Då kändes livet ganska mycket som i Trainspotting även om jag självklart överdriver där igen. Men jag skiter i att sluta med medicinen för tillfället. Jag har saker att göra i veckan och har inte tid att må såhär dåligt längre. Jag äter bara en pyttedos men det gör fruktansvärd skillnad. Även om jag fortfarande mår jävligt dåligt så har jag iaf kunna vara uppe och äta lite och inte önskat livet ur mig konstant.
.
I eftermiddag ska vi till IKEA om jag orkar. Vi köpte nya skoförvaringsgrejer men det fattades såklart en del så vi ska hämta en ny sån. Sen ska vi köpa lite annat nytt till hallen så att fröken Andersson kan få lite ro i själen en liten stund.
.
Vi ska egentligen på möte på psyk ikväll också. Det är informationsträffar för bipolära och deras anhöriga. Först en timma föreläsning om lite olika saker och sen en timmas disskussion, sjuka för sig och friska för sig. Ironiskt nog så handlar kvällens föreläsning om mediciner så det känns som att det hade vart en bra idé att gå.
.
Nu ska jag duscha, Em kommer snart hem från skolan och då ska vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0