Jobbar och pluggar.

Sitter och filar på ett upplägg inför personalmötet vi ska ha nästa tisdag. Eftersom jag är arbetsledare ska jag hålla i det. Inte riktigt min kopp av te egentligen men det är ju mitt jobb och jag får ju betalt för det. Och jag gissar att det är en bra erfarenhet. Någon gång måste jag ju börja bete mig som en vuxen och inte få spelet så fort jag ska prata inför folk.
.
Det här är ju inte en stor grej egentligen men det ska onekligen bli spännande. Mest av allt ser jag fram emot när jag ska få användning av mina erfarenheter i "det riktiga arbetslivet". När jag har ett fast jobb och gör det jag utbildar mig till. Nu har jag ingen som helst aning vad fasikens det skulle vara men det märker vi väl längre fram.
.
Annars så tentapluggar jag. Det går tillväga som vanligt. Vi pluggar gamla tentor, jag har ingen aning om något eftersom jag aldrig går på några föreläsningar (trots att jag lovar mig själv att jag ska), jag läser lite i böcker, Ludde berättar massa viktiga saker som jag verkligen behöver veta, dessa saker gör sedan att jag klarar tentan. Däremot har jag inte lärt mig ett skit.
.
Idag fick jag tex reda på att vi ska ha med oss Lissabonfördraget och någon jävla bok på tentan förutom lagboken. Hade jag ingen aning om. Hade blivit jävligt svårt utan dessa. Vilket påminner mig om att jag måste beställa böcker på Adlibris. Det var allt för nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0