Fredag kväll och det har snöat

Om utifall någon missat detta. Eftersom det ju inte var så att exakt alla på hela jävla facebook har skrivit antingen det ena och/eller det andra i sin status idag.
.
Men det var inte det jag skulle säga. Jag är gräsänka. Em är på konferens i hufvudstaden och jag ska jobba hela helgen. Det är bara nöjen för min del. Jag har iaf druckit en drink och haft en mycket trevlig konversation på msn. Alltid något.
.
Genomlidit en fruktansvärd besvikelse där SvampBob Fyrkant-kex var inblandade men jag är fortfarande lite för upprörd för att prata om det. Ni kan läsa om det på min twitter.
.
Nu är det läggdags. Fortsätt gärna föreslå saker till listan. Den är som sagt inte helt bestämd ännu så det finns utrymme för förändringar om ni kommer med bättre förslag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg till detta på listan:

1. Tjuvjaga elefanter för elfenben

2. Tjuvjaga bergsgorillor för gorillahand-askfat

3. Tjuvjaga pandor, därför att

2011-03-20 @ 03:17:58
Postat av: Hans

Det var jag som skrev förra.

2011-03-20 @ 03:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0