Ingenting särskilt (Läs det på finlands-svenska är ni snälla)

Jag är tillbaka. För hur länge vet man aldrig. Mitt liv går bra. Jag har vart på semester som ni vet. Jag går i skolan och ace:ar tillsammans med min kära vän Ludde.
.
Em är dock lite irriterad då hon blir stressad av att jag och Ludde inte är lika ambitiösa som hon är. Hon har också böjat läsa och pluggar vare dag efter lektionen och läser de kapitel som finns hänvisade och sånt.
.
Jag och Ludde ska skriva ett PM på minst fem sidor om något som jag inte ens kommer ihåg. Det ska vara inne den 28:e och vi hade en månad på oss. Vi tänkte börja på måndag. Vi är inte riiiiktigt lika engagerade som Em är. Tyvärr måste jag ju tillägga. Det är nog roligt att lära sig massa saker.
.
Jag har nästan aldrig pluggat i hela mitt liv. Det jag gör är att vänta till sista minuten, eller rättare sagt sista dygnet, och sen så gör jag så mycket jag hinner. Ja det arbetssättet borde ni alla vara familjära med vid det här laget. Ni har jag ju vart med mig förr. Det är inte särskilt klyftigt och jag lär mig inte särskilt mycket men jag ids inte ändra på det "vinnande" konceptet. Om jag bara inte hade vart så glömsk hade allt vart bra.
.
Ta vårt PM tex. Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Jag vet att det ska vara lite upplagt som en uppsats och ja.. det är allt. Jag var med på genomgången av det. Jag och Ludde diskuterade en del innan jag åkte. Men nu är det tomt. No clue what so ever. Well skit i det nu. Jag ske se om jag återkommer med bloggadet. Jag hoppas det för jag tycker att det är roligt egentligen. Jag ska bara orka med det.
.
Smell you later!
.
Och God Jul på dig också Johan i tusen års efterskott :) Såg den kommentaren först nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0